Slack ja Freebie SaaS
Slack on
nutikas tööriist kaugtöö korraldamiseks ja infovahetuse parendamiseks
ettevõttes. Nende värtuspakkumine seisneb eelkõige organisatsioonisisese infovahetuse ja kommunikatsiooni tõhustamises ning
seeläbi ettevõtte üldise tootlikkus tõstmises. Slackis on ühendatud reaalajas
suhtlemisrakendus, e-post ja failijagamisteenus paindliku võimalusega
moodustada infovahetuseks spetsiaalseid meeskondi ja kanaleid.
Nende tarkvara on saadaval mitmes erinevas hinnaklassis, millega kaasnevad ka erisugused hüved. Tasuta versioon annab meeskonnaliikmetele ligipääsu 10000 kõige hilisemale sõnumile, võimaluse integreerida kuni 10 teise rakendusega nagu Google Drive, Office 365 jpt, ning võimaluse pidada üks-ühele videovestlusi. 6,25 € suuruse kuutasu eest on Standard paketi kasutajal võimalik saada ligipääs kogu sõnumite ajaloole, piiramatule arvule integratsioonidele, võimalusele pidada kuni 15 inimesega videokonverentse ja teha turvaliselt koostööd teiste Slacki kasutavate organisatsioonidega. Järgmise, ehk Pluss paketi kliendile, on lisaks eelnevale saadaval täiustatud identiteedihaldus, privaatsõnumite eksportimise võimalus, garanteeritud 24/7 töövõimeaeg ja ööpäevaringne tugiteenus. Enterprise paketiga kaasneb veelgi kõrgem turvalisus ja võtmehalduse võimalus, vahendid ja tugi ulatuslikeks, kuni poole miljoni kasutajaga koostööprojektideks, ning paindlikud võimalused kogu eelneva tsentraliseeritud haldamiseks.
Freemium SaaS ärimudeliga saavad kasutajad nautida tasuta teenust kui ka asuda astmeliselt kallimate laiendatud võimalustega pakettide tellijateks. Sellise ärimudeli peamiseks plussiks on see, et odava/tasuta teenuse pakkumine võimaldab firmal oma nähtavust tunduvalt kasvatada. Kasutajatel on sageli mugavam täiustatud teenuse saamiseks asuda maksvaks kliendiks, selle asemel, et hakata oma organisatsioonis juba kasutusel olevat tarkvara uue vastu välja vahetama. Hästi läbimõeldud tellimuspõhise freemium ärimudeli kasuks räägib Slacki üle 12 miljoni aktiivse igapäevase kasutaja, sealjuures kasutab rakenduse tasulist versiooni juba umbes 110000 kolme või enama kasutajaga organisatsiooni, sealhulgas 65 Fortune 100 firmat, ning ettevõtte turuväärtuseks on hinnatud umbes 20 miljardit dollarit.
Adobe Premiere Pro ja Scrum
Scrum metoodika kasutuselevõtt tõi Adobe Premiere Pro meeskonna jaoks kaasa mitmeid positiivseid arenguid. Meeskond suutis tõsta koodikvaliteeti, pakkuda klientidele paremat funktsionaalsust, töötades sealjuures jätkusuutlikus tempos, mis tõstis oluliselt töötajate motiveeritust. Lisaks paranes meeskonnaliikmete vaheline suhtlus ja liikmete hinnang valminud toote kvaliteedile. Scrumi kasutuselevõtuga kaasnenud edu omistati neljale põhiaspektile.
1) Töö jaotamine väikesteks, spetsiifilise funktsionaalsusega seotud tükkideks.
2) Kindla kvaliteeditaseme suhtes kokkuleppeni jõudmine, ehk ühise arusaama kujunemine mõistest "valmis".
3) Erialaüleste arendus- ja testimisoskustega scrum-meeskondade loomine.
4) Meeskonnavaimu tekkimine ja kollektiivne huvi jõuda sprindi lõpuks kokkulepitud "valmis" olekuni. Ühiste eesmärkideni jõudmine paranes seeläbi iga iteratsiooni/sprindi järel.
Kasutatud materjalid
https://blogs.adobe.com/agile/files/2012/08/Adobe-Premiere-Pro-Scrum-Adoption-How-an-agile-approach-enabled-success-in-a-hyper-competitive-landscape-.pdf
Comments
Post a Comment